program do nauki języka angielskiego

Rekomendacje

Opinia Dave'a

I think this is an engaging, rich, multi-sensory/multi-modal teaching resource, making use of a consistent version of English.
The resource will be of a great deal of assistance to both young learners with dyslexia and learners in general.  Clever use is made of simple graphics to help emphasis meaning and thereby reinforce learning.  The use of motor memory is activated by the ‘printed work sheets’.  Speaking as well as listening is encouraged and assessed.

 

It is a well researched observation that repetition aids memory and a key feature of much dyslexia 'teaching' is the use of repetition to overcome short term memory issues.  The carousel like features of some of the vocabulary learning tasks, the inherent repetition using George as a linking device and the ability to 'replay' sections over and over again all work in favour of autonomous learners making use of repetition to facilitate their own learning.

 

A very good, all round, learning platform.

 

Yours sincerely,

 

Dave Waters
BA(Hons), BSc(Hons), MEd, MBA, Cert Tesol,  Cert Ed, FIfL, QTLS

Opinia psychologa

Metody edukowania dzieci i młodzieży podlegają stałej ewolucji od zawsze, bez wyjątku w każdej dziedzinie. Są dwie główne przyczyny tego stanu rzeczy: coraz bardziej partnerskie, dostosowane do realnych potrzeb podejście do ucznia oraz ciągły postęp technologiczny. Na bazie tych dwóch filarów powstał nurt dydaktyki nazywany Edutainment, a więc „nauczanie przez zabawę”. Platforma High5 jest jego  dobrym przykładem- ogromna ilość gier i zabaw sprawia, że dziecko nawet nie wie, kiedy przyswaja kolejne słówka i zagadnienia gramatyczne. To prawdziwa sztuka – wykreować przyjazne środowisko, w którym uczeń samodzielnie, bez dodatkowej, zewnętrznej motywacji uczy się czegokolwiek. Twórcom High5 to się udało.

 

Katarzyna Hauk

Strona główna | Strefa ucznia | Strefa rodzica   Poznaj High5 | Bank wiedzy | FAQ | Kup on-line | Kontakt

copyright Highton 2011 | wszelkie prawa zastrzeżone