Platforma do nauki języka angielskiego

E-learning

 

Opis gryRodzaje kursówTwórcyDemo

 

 

Twórcy platformy to brytyjsko-polski zespół doświadczonych metodyków i jednocześnie czynnych lektorów. Łączy ich wspólna pasja: kreowanie nowych, bardziej efektywnych metod nauczania języka angielskiego, kierowanych do grup o zróżnicowanych potrzebach. Doświadczenia zabrane w pracy z dziećmi w kilku krajach europejskich skłoniło ich do pracy nad nowym wyzwaniem – platformą e-learningową dla dzieci.

 

 

 

 

David Waters

David Waters

Główny pomysłodawca platformy. Certyfikowany specjalista nauczania polisensorycznego. Na bazie wieloletniego doświadczenia wprowadzał nowe rozwiązania służące zwiększeniu efektywności nauczania języka angielskiego. David to także specjalista IT – przez kilkanaście lat zarządzał wieloma projektami informatycznymi, o łącznej wartości kilkudziesięciu milionów funtów. Unikalne kompetencje metodyczne, w połączeniu ze znajomością najnowocześniejszych technologii IT, pozwoliły mu na stworzenie koncepcji platformy e-learningowej, wytyczającej nowe standardy w nauczaniu języka angielskiego.

 

go up
Andrew Highton

Andrew Highton

Dyrektor Metodyczny Highton Education, z kilkunastoletnim doświadczeniem na podobnych stanowiskach w Wielkiej Brytanii i w Polsce. Andy jest twórcą innowacyjnej metody nauczania języka angielskiego, opartej na coachingu (English Partner Coaching®), która całkowicie zmienia spojrzenie na proces dydaktyczny. W projekcie Andy pełnił rolę głównego metodologa, odpowiedzialnego za tworzenie fabuły platformy High5.

 

go up
Katarzyna Highton

Katarzyna Highton

Certyfikowany w Wielkiej Brytanii nauczyciel języka angielskiego. Wieloletnie doświadczenie w szkoleniu przedstawicieli wielu narodowości uświadomiło jej jak ogromną wagę mają różnice kulturowe w kształtowaniu i poznawaniu języka. W projekcie Kasia była odpowiedzialna za dostosowywanie programu nauczania do specyfiki środowiska, w którym rozwijają się polskie dzieci. Uwzględniała przy tym zarówno kontekst kulturowy, jak i typowe trudności w przyswajaniu języka angielskiego napotykane przez Polaków. Kasia jest osobą dyslektyczną, co pozwoliło jej testować proponowane przez Davida rozwiązania, pod kątem ich zastosowania dla dzieci ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi.

 

go up

 

 

Strona główna | Strefa ucznia | Strefa rodzica   Poznaj High5 | Bank wiedzy | FAQ | Kup on-line | Kontakt

copyright Highton 2011 | wszelkie prawa zastrzeżone